fbpx

גם בפריפריה מבינים – בניית אתר תדמית הוא בגדר חובה בעידן השיווק הדיגיטלי

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

מנכ”ל גוגל ישראל: “אם בעבר בעלי עסקים קטנים הבינו שהם לא יכולים להרשות לעצמם שלא יהיה להם קו טלפון כי זה כל כך בסיסי להצלחת העסק שלהם, אז היום קו הטלפון הזה הוא נוכחות באינטרנט”

בניית אתרי תדמית בעולם המודרני הינו תחום הדורש ידע נרחב במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר לעסקים בעולם הדיגיטלי.

אנחנו בדיגיטל ספיריט עוסקים בבניית אתרים תדמיתיים ופיתחנו במהלך השנים את השיטה האולטימטיבית להקמת אתר אינטרנט ייחודי עבורכם. באמצעות שימוש בפיצ’רים ייחודיים שבעזרתם תוכלו לקבל את מירב הפניות ומירב התוצאות מאתרכם. עבורנו, אתר שלא חי ושאינו דינאמי הוא לא אתר. הדגש העיקרי שלנו הוא להציג את העסק שלכם על ידי בניית אתר תדמית בצורה הטובה ביותר באינטרנט ובעולם הדיגיטלי בכלל.

אתרי תדמית מתבססים באופן סטנדרטי על 5 עד 10 עמודים ראשיים הכוללים דפי תוכן ומידע, תמונות ותוספות אחרות, לדוגמא:

דף הבית – הדף הראשי שבו מרוכז כל חלקי האתר באופן מתומצת ואיכותי

דף אודותינו – דף שבו מוצג כל המידע אודות העסק או החברה בעת בניית אתר תדמית.

דף שירותים – דף בו מוצגים כל שירותי העסק או החברה

דף פרוייקטים\גלריה – דף בו מוצגים כל הפרוייקטים של החברה באתרי תדמית

דף יצירת קשר – דף בו הלקוחות יכולים לתקשר עמכם באמצעות טופס יצירת קשר או פרטי התקשרות

 

*הדובר בסרטון הינו דניאל זריהן המתמחה בקידום אתרים

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם

כתבות תוכן נוספות שיכולות לעניין אותך