fbpx

בניית אתר עסקי היא בגדר חובה – 50% מהעסקים שלא יעברו לדיגיטל ייכחדו

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

אתר תדמיתי הוא אתר מייצג ואלו המבינים את חשיבות הייצוג האינטרנטי מבינים שהאתר הוא הרושם הראשוני של בית העסק המדובר והוא יכול להכריע בגורל השיווקי העתידי.

אתר תדמית וחשיבותו

אתר תדמית כשמו כן הוא, הוא אתר שמראה לגולש את כל הפרטים החשובים שעליו לדעת כאשר הוא הגיע בעקבות חיפוש פשוט בגוגל. הייצוג הנכון כולל בתוכו תבנית אתר איכותית ויפה שתמשוך את העין, קטגוריות מסודרות, נגישות ללקויי שמיעה וראייה, פרטי יצירת קשר נכונים וזריזים, הסבר מפורט ומדויק על פועלו של בית העסק, החברה, הפרילנס או בעל האתר, מדיה איכותית להעלאת רמת האתר, אם זה בתמונות סטילס או סרטוני וידאו לתדמית ועוד אלמנטים רבים שרק בעלי מקצועות האינטרנט יודעים ומתעדכנים בהם על תקן יומי.

האם זה כדאי לבנות בזול?

אז אחרי שהבנו את חשיבות האתר וחשיבות הייצוג שלו עניין המחיר כבר לא כל כך רלוונטי. את פסיכולוגיית הזול והיקר אנו יודעים, הכוונה לקניית מוצר זול שתמיד בסופו של דבר עולה לנו ביוקר מפאת תיקונים או מוצר חלופי, כך אלו הם פני הדברים בכל הנוגע לבניית אתרי וורדפרס, ובניית אתרים בכלל.

אתר הוא מוצר לכל דבר וכמו כל מוצר הוא צריך להיות איכותי ומוגמר על הצד הטוב ביותר, החיסרון הנוגע למוצר אינטרנטי חשוב זה הוא שעולם האינטרנט הוא המהיר ביותר ולכן הוא מתעדכן ומתחדש באופן קבוע ולכן חשיבות המחיר עולה כאן על כל מוצר אחר.

ככל שהמוצר יהיה איכותי יותר כך הוא יהיה רלוונטי לטווח ארוך יותר, בנוסף מוצר איכותי כמו אתר מאפשר התעדכנות יומיומית שאינה מצריכה קנייה מחודשת, לכן השאלה לגבי בניית אתר תדמית, האם כדאי לקנות בזול היא לא. חשבו על זה גם באופן פשטני, אתם רוצים ייצוג הולם ועם איכות אי אפשר להתווכח, לכן כשמדובר בעסק שלכם או בפרנסה שלכם לא כדאי לחסוך במיוחד כשמדובר בכלי השיווקי החזק ביותר בימינו. אצלנו בדיגיטל ספיריט כל אתרי התדמית נבנים בצורה הקפדנית ביותר, האתרים נולדים באופן בו הם יהיו מותאמים לכל שינוי ובקשה של הלקוח ובמקרה הצורך יהיה גם ניתן להגדילם לאתרים מסחריים.

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם

כתבות תוכן נוספות שיכולות לעניין אותך